»Večina pilotov nima besede glede tega, kdaj in kako dolgo morajo delati. V najslabšem primeru morajo delati tudi prek sedmih koncev tedna zapored.«
»V začetni fazi bodo pilotirali piloti z izkušnjami, sprva bodo to vojaški piloti.«
»Zasilni pristanki so nekaj, na kar so piloti pripravljeni, to je del šolanja.«
»Piloti iščejo delo v tujini, enako velja za stevardese, če želijo ostati del letalskega osebja.«
»Seveda si kot pilot želim preizkusiti in leteti s hitrejšim letalom, a letimo s temi, ki jih imamo.«
»Sprejemamo ukrepe za ustavitev kitajskih zaposlitvenih programov, s katerimi poskušajo novačiti trenutne in nekdanje pilote sil Združenega kraljestva za usposabljanje osebja kitajske ljudske armade.«
»Z zakonom bomo določili, da bodo piloti najprej prejeli opozorilo, če bodo po tem nadaljevali usposabljanja, pa bo to opredeljeno kot kaznivo dejanje.«
»Odpovedi poletov se pojavljajo zaradi preveč optimistično zastavljenega urnika poletov. Piloti moramo delati do skrajnosti, kot jo še dopušča kolektivna pogodba.«
»Dnevnice zamujajo skoraj vsak mesec, plača je bila za prejšnji mesec izplačana v dveh obrokih, odpovedi poletov vplivajo na potnike, žal mi je, a piloti imamo mehanizem, ki nam je na voljo v primeru utrujenosti oz. slabega počutja, da lahko letenje kadar koli zavrnemo.«
»Stroški so v primerjavi z letom prej višji za 400 odstotkov. Piloti delajo za vedno manjši denar, a ker vlagamo v to dejavnost že 44 let, smo se odločili, da se bomo tudi letos lotili tega v upanju, da se bo v prihodnje vendarle kaj spremenilo ter da bomo našli sistemsko rešitev.«
»To so izredne okoliščine, ko se pilot znajde v situaciji, ko mora hitro odreagirati, najti mora primeren teren.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju